XX. mendeko Euskararen Corpus estatistikoa
Testuingurua
(...);
Eta ez
Jainkoak haseratik ezarri zuen sufrimendu denbora mantenduko balu, ez luke inork iraungo;
Orain, alderantziz, Jainkoak entzun dezake, baitare, beste honoko eskari hau:
Gogoan du, beraz, Jesusek, bere borondatea aldatzeko Jainkoak duen posibilitatea.
Hemen ditugu Jesusek jaulki zituen hitzik bortitzenak.
Eratu zuen Jainkoak kondaira-bidea, izendatu zuen epaia eguna, baina bekatu neurriak gaina jo du.
Epaia exijitu diezaioke.
Baina Jainkoaren borondatea ez da aldaezina.
Jesusen Jainkoa ez da mugiezina eta aldaezina,
Otoitz-eskariak entzuten dituen Jainko bihozbera da, eta, bere urrikalmenez, bere borondate santuaren erabakiak hausteko gauza da.
Jainkoaren santutasunaren gain, Jesusek, Jainkoaren grazia ipintzen du, beretarrei sufrimendu garaia laburtzen diena eta sinesgogorrei penitentzi epea luzatzen dien grazia.
Giza asistentzia osoa bere eguneroko sufrimenduen mehatxupean, graziaren epe horretatik bizi da:
Jesusen mundu giroan; Jainkoaren urrikalmenaren dohanezko ekintza bezala, bere borondate santuaren auto-haustura honen antzekorik ez aurkitzea, kasualitate soila ote da?.